Сьогодні телефон використовують не тільки як засіб зв’язку. У ньому зберігається велика кількість інформації про людину, її світлини, документи, особисті дані. У випадку, якщо мобільний телефон загубили чи поцупили, треба знати як вберегти свої дані.
Пише Інформатор з посиланням на Держспецзв’язку.
Тож що робити, якщо залишилися без телефона:
1. Про викрадення телефона необхідно повідомити оператора, щоб той заблокував SIM-картку.
Київстар: можна надати інформацію оператору за номерами 466 (всередині мережі Київстар) або 0800-300-466 з інших номерів.
Vodafone: необхідно подати заявку, зателефонувавши на номер 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).
lifecell: можна зателефонувати до інформаційно-консультаційного центру за номером 5433 (безкоштовно з будь-якого номера lifecell) або 0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних номерів). Або ж скористатися системою самообслуговування “Мій lifecell” чи звернутися в центр обслуговування абонентів.
2. Якщо є можливість, краще змінити всі паролі до різних облікових записів.
3. Заблокувати банківські картки, на яких є гроші чи кредитні ліміти. Зробити це можна у відділенню банку.
4. Написати заяву до поліції.
5. Попередити всіх навколишніх, з якими спілкуєтеся, що у вас вкрали телефон. Це вбереже їх від шахраїв.
Також створюйте резервні копії важливих даних заздалегідь. Контакти зберігайте не тільки в телефонній книзі, а в облікових записах встановіть резервний номер для відновлення доступу.
Пам’ятайте, що зловмисників є достатньо. Тож бережіть себе та свою особисту інформацію.
Фото взяте з відкритих джерел
Анастасія Стецькович