Івано-Франківськ До сайту

Святковий брендинг, або як логотип на іграшці змінить бізнес

Маркетологи й піарники постійно ламають голови, як же залучити більше клієнтів і залишитися в їхній свідомості. Класичний варіант — блокнотики, магнітики й ручки. Їх роздають клієнтам і партнерам. Нетипове рішення — новорічні кульки з логотипом, які мають чимало переваг серед брендованої продукції.

Як працює емоційний маркетинг?

Якщо бізнес хоче побудувати із клієнтами міцні взаємини, йому мало надавати якісні послуги. Доведеться ще й будувати емоційний зв’язок. А свята — це час, коли й не треба нічого вигадувати. Ваші клієнти вже шукають радість, тепло й затишок.

Ялинкові прикраси — це місточок до емоційного зв’язку. Як це працює:

Звісно, серед ваших клієнтів може опинитися й умовний Грінч, однак у нашій країні традиція наряджати ялинку все ж дуже поширена. А VIP-Print допоможе підібратися до сердець вашої аудиторії.

Шукаємо референси у відомих брендів

Ідею зі святковими прикрасами регулярно використовують відомі бренди. Одночасно вони переслідують кілька цілей, зокрема збільшення впізнаваності та зростання лояльності. Перейдемо до референсів:

Використовуйте різні ідеї. Наприклад, ялинкові іграшки можуть мати ваш корпоративний колір або ж специфічну форму. Ресторани дарують постійним гостям прикраси у формі символу цього закладу, а готелі — у формі дзвоника.

Отже, застосовуйте свята на максимум. Це час, коли клієнтів і не доведеться додатково підігрівати — робіть ялинкові іграшки й даруйте тепло. Така брендована продукція точно працює.

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Хочете рекламу? Телефонуйте за номером 096 989 60 87