З 12 березня в Івано-Франківську розпочинається прийом заявок на програму “Бюджет участі” на 2025 рік. Цьогоріч на реалізацію громадських ініціатив виділили рекордну суму — 50 мільйонів гривень.
Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на брифінг в Івано-Франківській міськраді.
У 2025 році програма “Бюджет участі” передбачає значне збільшення фінансування, а також появу нової категорії проєктів, спрямованих на підтримку Збройних сил України.
Координаторка програми Христина Гнатів зазначила, що з 50 мільйонів гривень 20 мільйонів спрямовані на категорію “Допомога ЗСУ”. Громада може подавати проєкти, спрямовані на забезпечення військових дронами, засобами радіоелектронної боротьби (РЕБ), раціями, зарядними станціями та транспортними засобами. Максимальне фінансування одного такого проєкту – до 500 тисяч гривень.
Обов’язкові вимоги до проєктів:
- Наявність детального обґрунтування потреби для ЗСУ
- До проєкту обов’язково має бути звернення від військової частини на ім’я міського голови про потребу.
Окрім підтримки військових, мешканці можуть подавати заявки у кількох інших категоріях.
Оновити школу, садочок чи заклад позашкільної освіти можна, подавши проєкт в категорії “Освітні проєкти”, які поділені на:
- “Шкільні” — 5 млн грн
- “Дошкільні” — 2 млн грн
- “Позашкільні, профтехосвіта та інші” — 2 млн грн
Категорія “Інші проєкти”:
- “Інші” – 1,5 млн грн — це ті проєкти, які не підпадають під всі інші наявні категорії.
- “Доступність” — 1,5 млн грн
Кожен мешканець громади матиме 8 голосів і зможе підтримати по одному проєкту в кожній категорії.
Термін подачі проєктів: з 12 по 26 березня. Подати заявку можна онлайн через офіційний сайт або у відділі звернень громадян Івано-Франківської міськради.
“Ми запрошуємо всіх охочих відвідати школу “Бюджету участі” за попереднім записом, або просто прийти послухати. Вона відбудеться 11 березня на 17:00 та 14 березня на 12:00 у 311 кабінеті міськради. Це можливість отримати відповіді на питання, які вас цікавлять”, — підкреслила Христина Гнатів.
Щоб подати проєкт, необхідно виконати кілька кроків:
- Заповнити заявку — це можна зробити в електронному вигляді, або ж роздрукувати, чи отримати у відділі звернень, де вони будуть прийматися. Після цього заповнити її — назвати проєкт і описати для чого він подається.
- Додати кошторис, щоб розуміти на що підуть кошти.
- Підписи підтримки — для ремонту малих вулиць потрібно 50 підписів, для всіх інших треба 25 підписів. Проєкти ЗСУ звільнені від цієї вимоги.
Довідково:
Бюджет участі — демократичний процес, який надає можливість кожному жителю брати участь в розподілі коштів місцевого бюджету через створення проєктів для покращення міста/ОТГ та/або голосування за них.
Читати також: До 500 тисяч на підтримку військових і громади: як отримати фінансування в Івано-Франківську?
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87