Не «сліпий»: як правильно звертатися до людей з порушенням зору?

«Не сліпий»: Як правильно звертатися до людей з порушенням зору?
«Не сліпий»: Як правильно звертатися до людей з порушенням зору?

Принцип безбар’єрної мови полягає у зверненні спершу до людини і тільки згодом, за потреби, до її особливостей. Сьогодні розповімо, як коректно звертатися до людей з порушенням зору.

Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.

Термін «сліпий» знецінює людину та зводить всю її особистість до однієї риси, тому коректно звертатися: 

  • людина з порушенням зору;
  • людина з повною або частковою втратою зору;
  • незряча людина.

Звернення «незряча людина» є коректним, адже не принижує, а лише описує стан без оцінювання. Таке звернення дає можливість сприймати людину не через призму обмеження, а як рівноправного члена суспільства.

Некоректними зверненнями є: 

  • сліпий;
  • підсліпуватий;
  • людина з вадами зору.

Пам’ятайте, що кожна людина вагоміша за її риси. Саме з поваги будується міцне, безбар’єрне та щасливе суспільство.

Читайте також: Як коректно спілкуватися з ветеранами та ветеранками з інвалідністю

Підписуйтесь на нас в Google новинах, щоб не пропустити головне.

Головне фото – ілюстративне.

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Телефонуйте за номером 096 989 60 87

Exit mobile version