За чий кошт франківці мають замінити аншлаги на фасадах своїх будинків

За чий кошт франківцям потрібно змінити аншлаги на фасадах будинків

25 вересня у Франківську встановлювали вказівники з новими назвами вулиць. Однак, за чий кошт франківці мають замінити аншлаги на своїх будинках: власний чи міський?

Зʼясовував Інформатор Івано-Франківськ.

25 вересня стало відомо про встановлення вказівників з новими назвами вулиць у Франківську. В мережі зʼявилися запитання: хто має фінансувати заміну аншлагів на будинках.

Все тому, що у пункті 5.3 додатку до рішення Івано-Франківської міської ради від 16.09.2021р.  № 341-15 Про Порядок найменування та перейменування об’єктів благоустрою на території Івано-Франківської міської територіальної громади йшлося про наступне:

«Фінансування робіт, пов’язаних із встановлення аншлагів на фасадах будинків, проводиться за рахунок міського бюджету».

У дописі заступника міського голови, директора департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Михайла Смушака про заміну аншлагів було зазначено, що власники та співвласники мають робити це самостійно:

«Також нагадуємо власникам та співвласникам житлових та нежитлових будинків, що на своїх будинках вони зобовʼязані змінювати аншлаги самостійно. Для цього, наприклад, співвласникам багатоквартирного будинку потрібно це робити через свого управителя або голову ОСББ; власнику приватного будинку – самостійно. Аналогічно, самі мають виконувати ці роботи керівники підприємств, установ та організацій».

Журналісти Інформатора Івано-Франківськ спитали у Михайла Смушака, як має бути.

За його словами, від 2021 року (коли прийняли рішення міськради №341-15) змінилося законодавство.

«Власниками багатоквартирних житлових будинків є власники житлових та нежитлових приміщень у ньому. Відповідно, саме вони повністю відповідають за управління ними та їх утримання. Можуть це робити самостійно або через управителя, якого вони обрали. Або голову ОСББ, якщо в будинку створено ОСББ. Всі поточні та капітальні ремонти також проводяться за кошти співвласників. 

І, звичайно, стан аншлагу на будинку чи заміна на новий – це питання співвласників. І виконується за їх кошти. Якщо будинок повністю в комунальній власності – за кошти міського бюджету», – зазначив заступник міського голови, директор департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Михайло Смушак.

Читати також: Незабаром у Франківську з’явиться ще одна платна парковка

Підписуйтесь на нас в Google новинах, щоб не пропустити головне.

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Телефонуйте за номером 096 989 60 87

Exit mobile version