“Івано-Франквськгаз Збут” повернув прикарпатським клієнтам 305 тисяч гривень переплат та сплачених у травні коштів за спожитий газ.
Повідомляє Інформатор з посиланням на пресслужбу компанії.
Там кажуть, докладають зусиль, аби вирішити питання повернення коштів. А ще – просять клієнтів набратися терпіння.
“На жаль, воєнний стан та дії ГК “Нафтогаз України” уповільнюють процес повернення коштів, але ми робимо все можливе, щоб максимально прискорити процес”, – каже директор ТОВ “Івано-Франківськгаз Збут” Юрій Пилипів.
З 1 травня прикарпатці, які отримували газ від “Івано-Франківськгаззбуту”, автоматично стали клієнтами “Нафтогазу”. Як пояснюють у газзбуті, пропри це зміна постачальника відбулась у червні.
“Нам офіційно стало відомо про переведення наших клієнтів до “постачальника останньої надії” лише 12 червня. Після того, як ми дізнались з інформаційної платформи ТОВ “Оператор ГТС України” про зміну постачальника, ми почали інформувати про це наших споживачів”, – зазначив директор.
Автоматично перевести переплату з особового рахунку в “Івано-Франківськгаз Збут” на особовий рахунок клієнта у “Нафтогаз України” неможливо, бо це різні юридичні особи – не можуть дійти згоди.
Що робити, аби повернути кошти?
Для повернення коштів необхідно надіслати листа на поштову або електронну адресу “Івано-Франківськгаззбуту”:
- contact@ifgaszbut.com.ua
- 76010, м. Івано-Франківськ, вулиця Ленкавського, 20
До листа необхідно додати:
- копію квитанції про оплату,
- копію паспорта (1, 2 ст. та реєстрація) та ІПН;
- виписку з реквізитами вашого карткового рахунку;
- фото/скан-копію підписаної заяви на ім’я директора ТОВ (заява довільної форми, в тексті обов’язково вказати № особового рахунку).
Телефон ”Івано-Франківськгаззбуту”: +38 (0342) 76 63 04 (з 8.00 до 20.00 щодня).
Читайте також: Змінився постачальник газу: кому передавати показники лічильника.