З 4 вересня цього року диспетчери кол-центру перестали приймати показники лічильника електроенергії від споживачів.
Пише Інформатор з посиланням на АТ “Прикарпаттяобленерго”.
Зробили це для того, щоб розвантажити лінії операторів для екстреного зв’язку, від якого може залежати життя та здоров’я прикарпатців. До прикладу, інформація про аварійні вимкнення, обірвані проводи, небезпека ураження струмом тощо.
Передати покази лічильника можна дистанційно:
- через viber – бот. Для цього у Viber введіть слово Прикарпаттяобленерго. Далі розпочніть процедуру реєстрації;
- через “Персональний кабінет споживача” на сайті обленерго або за посиланням;
- через SMS повідомлення на номер 2909 у форматі:
945, номер особового рахунку, показник, де 945 – код АТ “Прикарпаттяобленерго”, а номер особового рахунку та 4 останні цифри з лічильника через пробіл після коду. Або для двозонних лічильників 945, номер особового рахунку й показник день/показник ніч; - зателефонувавши в кол-центр за номером 0800-50-40-20 з мобільного, скористатися системою самообслуговування, а саме: в голосовому меню вибрати функцію – “Внести показник лічильника”, натиснути “2”.
Заздалегідь також була сформована база споживачів, які через певні причини не можуть самостійно передати показник електроенергії. Таким клієнтам телефонуватимуть диспетчери кол-центру.
Фото ілюстративне
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com