Цифрова революція в ЖКГ: Кабмін запроваджує електронну систему управління багатоквартирними будинками

Про систему ЖКГ
Постанова кабміну щодо багатоквартирних будинків

Кабмін затвердив експериментальний проєкт впровадження електронної Системи управління багатоквартирними будинками. Система передбачає низку факторів. Детальніше про них у матеріалі.

Повідомляє Інформатор Івано-Франківськ, покликаючись на Судово-юридичну газету 

Йдеться про постанову Кабміну від 22 листопада №1336. Ця система управління разом з Реєстром управління багатоквартирними будинками почнуть функціонувати не пізніше ніж через 3 місяці, тобто, наприкінці лютого 2025 року.

Метою реалізації експериментального проєкту є:

  • Запровадити цифровий і уніфікований процес прийняття рішень співвласниками будинків;
  • Створити Реєстр для обліку даних про управління будинками, об’єднання співвласників, управителів та сертифікованих спеціалістів;
  • Забезпечити співвласникам доступ до інформації про технічний стан майна та спільну участь у прийнятті рішень.

Етапність створення та впровадження

Системи управління здійснюється у такі строки:

  • Через 3 місяці – запуск реєстру, електронних кабінетів для співвласників, управителів, місцевої влади та Мінінфраструктури;
  • Через 6 місяців – онлайн-голосування та внесення даних про управителів і атестованих спеціалістів;
  • Через 1 рік – повний електронний документообіг для управителів;
  • Через 1,5 року – кабінет ревізійної комісії.

Міністерство розвитку громад та територій має забезпечити інтеграцію Системи управління багатоквартирними будинками з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва та наповнити Реєстр управління даними про:

  • сертифікованих фахівців з управління будинками – до 6 місяців;
  • органи сертифікації персоналу – до 1 року.

Міністерство юстиції повинно до березня 2025 року передати до Системи управління дані з реєстру про ОСББ, які не припинили діяльність.

Також необхідно забезпечити взаємодію Системи управління з реєстрами прав на нерухомість, юридичних осіб та актів цивільного стану.

Місцевим органам влади рекомендовано надати доступ до Системи управління посадовим особам і внести до Реєстру дані про ОСББ та управителів.

Читайте також: Легко та без зайвих зусиль: як переукласти договір на електроенергію онлайн

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Телефонуйте за номером 096 989 60 87

Exit mobile version