Нещодавно Інформатор Івано-Франківськ писав про те, що виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради оприлюднив рішення про розподіл посадових обов’язків серед чотирьох осіб. Другим у списку значиться заступник міського голови Олександр Левицький. Які саме обов’язки закріплені за ним — дізнавайтеся у матеріалі.
Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.
Олександр Левицький веде питання соціальної політики, охорони здоров’я та захисту прав дітей. Також сприяє створенню медичних, реабілітаційних та інших центрів. Він спрямовує, координує та контролює діяльність служби у справах дітей, департаменту соціальної політики, управління охорони здоров’я.
Крім того, координує діяльність відповідних органів з питань опікунства і піклування. Сприяє створенню і діяльності благодійних фондів, контролює питання надання гуманітарної допомоги.
Організовує роботу щодо розроблення проєктів рішень виконавчого комітету, рішень міської ради, розпоряджень міського голови з питань діяльності підпорядкованих виконавчих органів.
Також організовує і координує роботу з розробки та реалізації програм у сфері:
- соціальної політики;
- медицини;
- захисту прав дітей.
Залучає підприємства, організації та установи, незалежно від форм власності, до співпраці в цій діяльності.
Взаємодіє з виконавчим апаратом Івано-Франківської обласної ради та зі структурними підрозділами Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань, віднесених до його компетенції згідно з посадовими обов’язками та повноважень.
Забезпечує взаємодію з Івано-Франківським міськрайонним управлінням ДУ “Івано-Франківський обласний лабораторний центр МОЗ України”, Івано-Франківським міським управлінням головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, Департаментами охорони здоров’я та соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації, громадськими та благодійними організаціями, Червоного Хреста.
Вносить пропозиції до положень, посадових інструкцій та штатних розписів, а також з добору та заміни кадрів у підпорядкованих виконавчих органах міської ради. Затверджує посадові інструкції працівників підпорядкованих виконавчих органів міської ради, а також затверджує плани роботи виконавчих органів.
Погоджує пропозиції щодо включення в план роботи виконавчого комітету міської ради питань, конкретних заходів з певного напрямку діяльності галузі, а також звіти про діяльність та штатні розписи підпорядкованих виконавчих органів міської ради відповідно до розподілу обов’язків чи в порядку, визначеному відповідним положенням.
Проводить оперативні та інші наради, відповідно до планів роботи або у разі нагальної потреби.
Накладає резолюції на виконання поточних завдань виконавчих органів, згідно з положеннями про них, у тому числі на виконання рішень міської ради, виконавчого комітету щодо виконання документів, за протокольними дорученнями планових і тематичних нарад.
Погоджує проєкти рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови щодо діяльності підпорядкованих виконавчих органів та з інших питань, пов`язаних з діяльністю виконавчого комітету міської ради.
Підписує проєкти вихідних документів, згідно з розподілом посадових обов`язків.
Очолює комісії, ради і комітети та організовує їх роботу:
- експертну раду при виконавчому комітеті Івано-Франківської міської ради;
- міську координаційну раду з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції Івано-Франківської міської ради;
- комісію з надання допомоги онкохворим дітям при виконавчому комітеті Івано-Франківської міської ради;
- опікунську раду з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) при виконавчому комітеті Івано-Франківської міської ради;
- комісію з прийняття рішень щодо звільнення від оплати за обслуговування Івано-Франківським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) громадян, що мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу;
- координаційний комітет допомоги учасникам АТО/ООС;
- міську комісію з розгляду питань, пов’язаних із встановлення статусу учасника війни;
- міську комісію з розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу ветеранів ОУН-УПА;
- комісію з питань проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків (квартир) осіб з інвалідністю внаслідок війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною та інших осіб;
- координаційну раду у справах дітей виконавчого комітету міської ради;
- інші галузеві комісії.
Зокрема, чоловік є співголовою:
- міського комітету забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури;
- комісії щодо розгляду заяв внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України про виплату грошової компенсації;
- комісії щодо розгляду заяв членів сімей загиблих учасників бойових дій на території інших держав та осіб з інвалідністю про виплату грошової компенсації;
- комісії щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли, та осіб з інвалідністю про призначення грошової компенсації;
- комісії щодо розгляду заяв членів сімей загиблих (померлих) та осіб з інвалідністю, які брали участь в Революції Гідності про виплату грошової компенсації.
У разі відсутності міського голови головує на засіданнях наступних комісій, а саме:
- комісії з питань захисту прав дитини;
- комісії для формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проєктні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближення до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;
- конкурсного журі для визначення переможців конкурсів проєктів пам’ятників, пам’ятних знаків та меморіальних дощок в м.Івано-Франківську.
Як голова комісії, здійснює контроль за виконанням прийнятих рішень.
Відповідно до розподілу посадових обов’язків, забезпечує розгляд вхідної кореспонденції в системі електронного документообігу “Діловод”, здійснює контроль за виконанням документів, вживає заходи щодо дотримання підпорядкованими виконавчими органами виконавської дисципліни в роботі з документами.
Контролює виконання підпорядкованими виконавчими органами покладених на них обов’язків та завдань, дотримання вимог законодавства.
На підставі узагальненої інформації, закриває “До справи” документи органів влади вищого рівня.
Вживає заходи, в межах наданих повноважень, щодо запобігання та протидії корупції.
На час відсутності, його обов`язки виконує заступник міського голови-директора Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради В.Дротянко, або особа, визначена розпорядженням міського голови. На період відсутності заступника міського голови-директора Департаменту освіти та науки міської ради В.Дротянко, виконує її обов’язки.
Посадовець приймає громадян у 4 понеділок місяця, о 14:00.
Для того, щоб записатися на прийом звертайтесь у відділ звернень громадян за номером: 55-21-25.
Читати також: Оприлюднили повний перелік посадових обов’язків першої заступниці Франківського міського голови
Джерело головного фото — pravda.if.ua.
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87