Приватбанк запровадив проривну технологію — відтепер клієнти можуть спілкуватися з банком через інтернет та мобільний застосунок Приват24. Потрібно лише оновити застосунок до останньої версії.
Пише Інформатор, спираючись на пресслужбу Приватбанку.
Бета версія такої унікальної інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 (iOs та Android).
Дзвінки до банку через застосунок безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернет чи Wi-Fi. Важливо, що такий спосіб спілкування з банком є безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном і паролем від Приват24.
“Через війну мільйони українців змушені шукати прихисток за кордоном, а в деяких регіонах України поки що відсутній український мобільний зв’язок, тому саме зараз ми впровадили цю унікальну технологію, щоб наші клієнти були на зв’язку з банком за будь-яких умов”, – говорить Керівник Напрямку “Омніканальний контактний центр” ПриватБанку Оксана Аношечкіна.
Щоб подзвонити до ПриватБанку із застосунку, треба увійти до мобільного Приват24 із своїм логіном та паролем, перейти в “Профіль клієнта” – “Служба підтримки” – “Дзвінок через Приват24” (або “Дзвінок у підтримку” для Android).
Зараз сервіс працює у тестовому режимі, щоб перевірити всі його можливості та зробити технологію ще більш зручною та досконалою.