Інформатор Івано-Франківськ

ЖИТТЯ

Лібідо і війна. Що купують франківці в інтим-бутиках

Ходити у секс-шопи не соромно, це давно не табуйована тема для суспільства. Повномасштабна війна вплинула на всі сфери життя. А як змінилися тенденції у сфері торгівлі товарами в інтим-бутиках. Чи правда, що під час війни немає місця для сексу?

Інформатор відвідав популярні секс-шопи Івано-Франківська, і от що ми дізналися.

Повномасштабна війна вплинула на всі сфери, зокрема, і на сексуальну. Люди відчувають постійний стрес і прагнуть задовольнити потребу в безпеці. Чи часто ходять франківці в інтим-бутики? З таким питанням ми прийшли у перший секс-шоп Франківська. Його відкрили 23 роки тому. Зараз він знаходиться на вулиці Чорновола, 20А. Власниця пані Тетяна розповідає, зараз найбільше купують вібратори, білизну, фалоімітатори, насадки, презервативи, лубриканти.

“У крамниці стало менше відвідувачів. Але збільшилася кількість переселенців. Вони купують дорожчі товари й мають прогресивніші погляди. Мабуть, вони приїхали з тих районів, де такі магазини працюють давно. Війна вплинула на психологічний стан мешканців, однак життя продовжується. Люди кохаються. Жити потрібно”, – каже пані Тетяна.

Ставлення франківці до крамниць з інтимними товарами змінилася, багато людей поїхали за кордон і змінили свою думку про сексуальні іграшки.

Валерія з Чернігова, вона продавчиня у секс-шопі “No taboo”, що знаходиться біля ратуші. Дівчині 21 рік, і вона давно хотіла працювати в інтим-бутиках. Вона каже, робота цікава, можна дізнатися багато нового і розповідати про це відвідувачам. У крамниці зараз найбільше купують парні іграшки, вуманайзери, ерекційні кільця, вібратори, насадки.

“Багато людей соромляться. До нас приходять різні люди за віком. Нещодавно був чоловік 70-ти років і шукав парну іграшку. Загалом нашим відвідувачам від 20 до 30 років. Сексуальна освіта дуже важлива. Для стосунків чудово розуміти природу задоволення. Секс – це насолода, релакс, довіра до партнера”, – каже Валерія.

Інтим-бутік “Без табу”  на Тарнавського, 4. Якщо порівнювати з часами пандемії, то ситуація з продажами в крамниці наразі краща. Люди за допомогою іграшок знімають стрес. Перший місяць повномасштабної війни магазин не працював, але згодом продажі налагодилися. Найбільше купують лубриканти, презервативи, збуджуючі засоби, вакуумні стимулятори, фалоімітатори і вібратори. Загалом картина продажі не змінилася, однак мешканці стали більше купувати мастурбатори. Це пов’язано з тим, що жінки виїхали за кордон.

“Приходили люди і казали – дайте нам вібратор, бо у Київській області росіяни їх покрали разом з унітазами. Багато чоловіків заходять до нас з проблемами ерекції, швидкого фіналу тощо. Таких клієнтів стало більше, ніж до війни. Чоловіки більше переживають, ніж жінки. За препаратами, збуджуючими засобами приходять частіше”, – розповіла нам продавчиня Марія.

У магазин приходять люди різного віку, переважно це молодь. Втім приходять і пари 60 – 70 років.

“Була в нас така пара й попросила: “Дайте нам щось”. Ми їм пропонуємо, а вони такі: “Це в нас було, а це ми пробували”. Це класно, – каже продавчиня.

Яна купує товари в секс-шопі уже більше 10 років. Дівчина каже, якось дуже зацікавилась темою і зачитувалась оглядами від секс-блогерів настільки, що могла б з легкістю працювати в магазині. Знала асортимент ринку напам‘ять. Серед топ товарів для жінок вона виділяє кліторальні вакуумні стимулятори, а для чоловіків – силіконові мастурбатори.

“Для пар класно мати віброкільце або віброкулю. І обов‘язково для всіх без винятків – хороша змазка на свій смак. Це база”, – каже вона.

На думку Яни, сексуальна освіта безперечно важлива. Так, дітям залежно від віку слід розповідати про особисті кордони, зони тіла, до яких можуть мати доступ найближчі родичі, зазвичай мати, і лікарі.

“Ніколи не слід обіймати дитину насильно і не заставляти цілувати всю родину, коли дитина цього не хоче, це дуже важливі нюанси, які матимуть наслідки в майбутньому. Такі родинні травми можуть сформувати в людині складнощі з відмовами, що в далі можуть призвести до різних труднощів в комунікації через страх образити людину”, – міркує вона.

Нагору