Інформатор Івано-Франківськ

ГРОШІ

Масовий перехід на генератори. Чи є загроза дефіциту на пальне і як зміняться ціни

В Україні через те, що мешканці використовують генератори, збільшився попит та бензин і пальне. Чи є загроза дефіциту? Скільки коштуватиме пальне?

Повідомляє Інформатор з посилання на Forbes.

У мережі “ОККО” попит на пальне збільшився у 10–15%, а у “Socar” – 20%. Директор з маркетингу ОККО Василь Дмитрів запевнив, що ситуацію із запасами контролюють. Зокрема, ОККО збільшує імпорт пального.

Україна імпортує 600 000–750 000 т нафтопродуктів на місяць. І цей показник сталий пів року, зауважив аналітик консалтингової компанії “НафтоРинок” Олександр Сіренко.

За словами директора консалтингової групи “А-95” Сергія Куюна, постачання залишилося на рівні літніх місяців.

Чи є загроза дефіциту? Ціни зростуть?

Попит на пальне зростати до кінця грудня, потім ситуація стабілізується, розповідає власник мережі АЗС Prime Дмитро Льоушкін. На заправках буде або бензин, або дизель. Однак мешканцям слід бути готовими, що паливо прийдеться шукати.

У Socar кажуть, що ситуація не призведе до паливної кризи. Мережа не планує змінювати ціни через ситуацію на внутрішньому ринку.

Однак ціни в Україні залежать від європейських. Вартість дизеля в Європі зросла на 2 грн за літр, бензину – на 1 грн.

У Європі ситуація ускладнилася через дію ембарго на російську нафту. Через це в Україні можуть зрости ціни на 3–4 грн за літр, каже Сергій Куюн. На його думку, використання генераторів створює додатковий тиск, але не є вирішальним чинником у підвищенні цін.

 

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Нагору