Івано-Франківськ До сайту

Чому Прикарпаттяобленерго не інформує про випадки, коли світла більше?

За графіком ваш будинок мали вимкнути о 10.00, а вимкнули в 10.40? Як можливі такі ситуації й чому про них не попереджають заздалегідь — розповідає технічний директор Прикарпаттяобленерго Олег Сеник.

Пише Інформатор із посиланням на коментар Олега Сеника в ефірі радіо “Західний полюс”.

Чому так відбувається? Олег Сеник пояснює, що коли підходить час вимкнення якоїсь черги, а диспетчер, який контролює навантаження області й бачить, що ми проходимо ліміти, немає змісту вимикати певну чергу. Тоді приймають рішення відтермінувати вимкнення цієї черги до того часу, коли в цьому настане потреба.

“Інформувати про це можливо, але інформація до споживачів буде доходити з великим запізненням. От як ми там через фейсбук чи через сайт це зробимо, то поки ця інформація дійде до споживача, ситуація вже може змінитися, черга може бути вимкнута. Тому ми, розуміючи, що це по суті покращує життя людини, якщо мали вимкнути, а не вимкнули — то треба тішитися тому, що не вимкнули. Ми більший упор робимо на те, щоби якщо доводиться більше вимикати — ми тоді інформуємо. Якщо таке буде траплятися, ми звісно що будемо казати, що ситуація погіршилася і ми змушені вимикати більше”, — каже Олег Сеник.

Читайте до теми: Чому сьогодні на Прикарпатті вимикають світло

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com