Інформатор Івано-Франківськ

ЖИТТЯ

Шахрайство у доставці. Що кажуть ресторатори та Glovo

Ресторатори стали частіше скаржитися на шахрайство під час доставки. Що кажуть ресторатори та Glovo?

Повідомляє Інформатор з посиланням на телеграм-канал “Реве та стогне ресторатор”.

Як працює шахрайство? Заклад отримує сповіщення про замовлення через Glovo. Це зазвичай велике замовлення, де обов’язково є якийсь недорогий продукт, наприклад соус. Коли кур’єр Glovo доставляє замовлення, клієнт зазначає, що отримав лише соус. Кур’єрська служба повертає кошти клієнту, а закладу гроші не повертаються.

“Реве та стогне ресторатор” вирішив розібратися в цій історії.

Рестораторка Наталія розповіла, що вони зіткнулися з таким шахрайством двічі. Відеодоказ надали лише в одному з цих випадків. У Glovo пояснили, що на відео повинно бути чітко видно передачу кур’єру повного замовлення.

Зі слів рестораторки Ольги, у них було три таких випадки. Замовлення було від різних гостей, однак його склад був схожим. Про скасоване замовлення вони дізналися наступного дня в особистому кабінеті Glovo.

“Тоді я пишу лист на Glovo і відразу прикріпляє відео. Моє звернення розглядають десь добу, а потім відповідають, що гроші закладу компенсують. Щоб довести невинність ми витрачаємо багато часу на перегляд відео, спілкування з Glovo”, – каже вона.

Якщо ресторатори помічають дивне замовлення, то телефонують у Glovo і попереджають, що передадуть кур’єру замовлення, яке міг оформити шахрай.

“Зараз замовлення, де є додатковий соус, адміністратор перевіряє на всіх етапах: знімає на відео, як він пакує замовлення та віддає кур’єру. Щоб було видно, що ми приготували не лише соус”, – каже Ольга.

У Glovo розповіли, що для реагування та вирішення випадків шахрайства вони розробили алгоритм на основу штучного інтелекту. Це дозволяє розглянути кожен випадок індивідуально. Алгоритм аналізує весь шлях клієнта від моменту створення облікового запису.

“Якщо у клієнта запити на відшкодування коштів часто, і алгоритм визначив ці ситуації як підозрілі, ми обмежуємо можливість повернення коштів для клієнта, але залишаємо можливість робити замовлення”, – додають у Glovo.

Складні випадки шахрайства розбирає людина.

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Нагору