Інформатор Івано-Франківськ

ГРОШІ

Українці вже не так часто роблять імпульсивні покупки: ситуація з грошима в громадян

Зараз імпульсивні покупки роблять 43-44% українців, хоча до повномасштабного вторгнення цей показник складав 61%. Люди чітко планують свої витрати відповідно до зарплати.

Пише Інформатор, посилаючись на Асоціацію рітейлерів України.

Згідно з дослідженнями, в січні 2023 року частка людей, які скорочуються обсяги покупок, і частка тих, що купують дешевші бренди, приблизно рівні. Лише 7% споживачів продовжують витрачати стільки ж, як і до повномасштабного вторгнення.

У квітні минулого року споживачі перестали звертати на марки виробників продукції, а брали те, що було на полицях. Сьогодні 28% українців купують те, що є, 15% частіше купують нові бренди, 17% продовжують купувати товари улюблених брендів, а кількість “серферів” виросла удвічі, з 15% до 30%.

Серед особливостей купівель те, що в січні 2023 року 42% українців скорочують кількість продуктів, які купували раніше. Ще 42% переходять на дешевші бренди або шукають замінники, а тільки 7 % не намагаються витрачати менше.

Погіршилося також ставлення до виробників, які продовжують працювати у росії. Частка тих, хто взагалі або частково відмовився від купівлі таких брендів, виросла до 74% з травня 2022-го. Разом з цим, споживачі почали більше підтримувати українських виробників.

Читайте також: Ціни Прикарпатті: які продукти і послуги подорожчали у березні

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Нагору