В Івано-Франківській громаді запускають процес масштабної інвентаризації комунального майна. Міськвиконком виділив на це 3 місяці часу.
Повідомляє Інформатор.
27 жовтня Івано-Франківський міськвиконком прийняв рішення, згідно якого всі керівники комунальних підприємств, установ та організацій повинні підготувати перелік нерухомого майна, що перебувають на їх балансі, узагальнити цю інформацію та до 15 листопада направити її в Департамент комунальних ресурсів. Загалом на проведення інвентаризації встановлено термін три місяці.
Цей процес є ключовим кроком в рамках реалізації Меморандуму, який підписала мерія Івано-Франківська з «Прозорро. Продажі» та Громадською організацією «Центр економічної стратегії». Про це розповів заступник міського голови, директор Департаменту комунальних ресурсів та сільського господарства Микола Вітенко.
“Ми хочемо створити ефективнішу та прозорішу модель управління комунальними активами та збільшити надходження до міського бюджету. Окрім оптимізації управління комунальними майном, ми маємо на меті впровадити сучасну ІТ систему. та впровадити механізми максимально ефективного використання майна на користь громади. Інвентаризації підлягає нерухоме майно комунальних підприємств, їх об’єднань, установ та організацій, у тому числі, що передано в оренду”, – коментує заступник міського голови Микола Вітенко.
Максим Круть
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87