Інформатор Івано-Франківськ

ВЛАДА

Не більше 30 тисяч за усі вікна| міська рада визначила порядок відшкодування франківцям, які постраждали через ворожу атаку

Сьогодні, 25 червня, відбулась позачергова сесія Івано-Франківської міської ради. Посадовці визначили порядок отримання допомоги власникам, наймачам чи орендарям нерухомості, які постраждали від російської агресії. 

Повідомляє Інформатор, покликаючись на міську раду.

Отож, які документи потрібні (загальне положення II, 2.2):

– копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
– копія документа з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім випадків, коли постраждалим є особа, яка через свої релігійні переконання в установленому порядку згідно чинного законодавства відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відмітку в паспорті громадянина України);
– копії документів, що підтверджують наявність права власності на об’єкт нерухомого майна житлового фонду (подають власники/співвласники);
– копія договору житлового найму, або ордеру, виданих на особу Заявника, або витяг з реєстру територіальної громади про осіб зареєстрованих у житловому приміщенні (подають наймачі);
-копія договору оренди, укладеного у письмовій формі з власником житла (подають орендарі).
У разі подання заяви законним представником чи уповноваженою особою, документи, які посвідчують особу тих осіб, від імені яких подається заява, а також документ, який надає повноваження законному представникові чи уповноваженій особі представляти таких осіб, оформлений відповідно до законодавства України.
– реквізити рахунку для переказу коштів;
– згода на обробку персональних даних.

Надання грошової допомоги Заявникам здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів з бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади на рахунок Заявника.

Грошова допомога визначається та виплачується Заявнику в таких розмірах:
– за встановлення / відновлення пошкодження вхідних дверей до Об’єкта –у розмірі 8000 грн за 1 шт.
– за встановлення / відновлення вікон/віконних склопакетів/віконних блоків у розмірі 4100 грн за 1 м2, але не більше 30000 грн за усі пошкоджені вікна.

Строк розгляду заяви не повинен перевищувати 30 календарних днів з дня її подання. Документи подаються до Центру надання адміністративних послуг м.Івано-Франківська, його територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністратора.

Комісія розглядатиме заяви, визначатиме осіб, які отримають допомогу, та розмір грошової компенсації, й повідомлятиме заявників про результат розгляду їх звернень.

Відмовити можуть через надання неповного пакета документів визначених цим Порядком, подані документи не підтверджують необхідність надання грошової допомоги.

Повний тест порядку читайте нижче:

Комісія здійснює розгляд заяв щодо надання грошової допомоги на підставі поданих Заявником документів та акта обстеження будинку (квартири), та відповідної фотофіксації, наданих комісією з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Івано-Франківської територіальної громади (загальне положення III, 3.4.)

Читати також: Рятувальники завершили розбір завалів університету Нафти і газу

Фото взято зі сторінки міського голови.

Залишайтеся на зв’язку! Ми у FacebookInstagramTelegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Телефонуйте за номером 096 989 60 87

Нагору