Отримати житлову субсидію можна як на платформах Пенсійного фонду, так і в “Дії”. Кроки, які потрібно зробити, далі в матеріалі.
Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на Міністерство соціальної політики України.
Застосунки й платформи Пенсійного фонду
Спершу варто підготувати сканкопії документів, щоб підвантажити їх на одному з етапів формування заяви.
Алгоритм дій:
- заходимо на вебпортал електронних послуг ПФУ, натискаючи кнопку «Вхід»;
- авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП, тобто вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
- в особистому кабінеті обираємо розділ “Комунікації з ПФУ” й натискаємо на пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”;
- перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
- обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
- заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
- додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
- натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми.
Система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок немає — накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.
За перебігом розгляду заяви можна стежити в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.
Заявка на житлову субсидію в “Дії”, кроки:
1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID;
2. Виберіть у меню Послуги на порталі Дія послугу Заява на субсидію;
3. Перевірте коректність своїх даних у профілі користувача, оновіть їх за необхідності;
4. Вкажіть адресу за якою бажаєте отримати субсидію;
5. Оберіть чи бажаєте отримати субсидію на житлові та комунальні послуги. Якщо так, відмітьте необхідні послуги з переліку доступних та заповніть поля по кожній з них;
6. Вкажіть IBAN рахунку на який буде нараховуватись субсидії;
7. Вкажіть дані людей, що зареєстровані в оселі, а також їх родичів. (примітка: якщо ви внутрішньо переміщена особа або ж орендодавець, необхідно зазначити тільки дані тих, хто фактично мешкає в оселі. Під час розрахунку враховуються доходи людей, зазначених у заяві про субсидію);
8. Перевірте дані сформованої заяви;
9. Підпишіть електронним підписом та відправте.
Читати також: Прикарпатці можуть отримати фінансову допомогу для купівлі дров та вугілля
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87