Інформатор Івано-Франківськ

ВЛАДА

Як оформити субсидію в “Дії” чи онлайн в ПФ: інструкція для прикарпатців

Субсидія, ІФ, заява на субсидію

Отримати житлову субсидію можна як на платформах Пенсійного фонду, так і в “Дії”. Кроки, які потрібно зробити, далі в матеріалі. 

Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на Міністерство соціальної політики України.

Застосунки й платформи Пенсійного фонду

Спершу варто підготувати сканкопії документів, щоб підвантажити їх на одному з етапів формування заяви.

Алгоритм дій:

  1. заходимо на вебпортал електронних послуг ПФУ, натискаючи кнопку «Вхід»;
  2. авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП, тобто вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
  3. в особистому кабінеті обираємо розділ “Комунікації з ПФУ” й натискаємо на пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”;
  4. перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
  5. обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  6. заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
  7. додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
  8. натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми.

Система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок немає — накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.

За перебігом розгляду заяви можна стежити в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.

Заявка на житлову субсидію в “Дії”, кроки:

1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID;

2. Виберіть у меню Послуги на порталі Дія послугу Заява на субсидію;

3. Перевірте коректність своїх даних у профілі користувача, оновіть їх за необхідності;

4. Вкажіть адресу за якою бажаєте отримати субсидію;

5. Оберіть чи бажаєте отримати субсидію на житлові та комунальні послуги. Якщо так, відмітьте необхідні послуги з переліку доступних та заповніть поля по кожній з них;

6. Вкажіть IBAN рахунку на який буде нараховуватись субсидії;

7. Вкажіть дані людей, що зареєстровані в оселі, а також їх родичів. (примітка: якщо ви внутрішньо переміщена особа або ж орендодавець, необхідно зазначити тільки дані тих, хто фактично мешкає в оселі. Під час розрахунку враховуються доходи людей, зазначених у заяві про субсидію);

8. Перевірте дані сформованої заяви;

9. Підпишіть електронним підписом та відправте.

Читати також: Прикарпатці можуть отримати фінансову допомогу для купівлі дров та вугілля

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Телефонуйте за номером 096 989 60 87

Нагору