Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради оприлюднив рішення про розподіл посадових обов’язків для чотирьох осіб. Першою у списку є перша заступниця міського голови Вікторія Сусаніна. Що входить в обов’язки посадовиці? Читайте у матеріалі.
Пише Інформатор Івано-Франківськ на рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.
Вікторія Сусаніна організовує роботу щодо розроблення проєктів нормативно-правових актів (рішення виконавчого комітету міської ради, міської ради, розпоряджень міського голови) з питань підпорядкованих структурних установ.
Крім того, жінка веде питання:
- бюджету, забезпечує загальну організацію та управління виконанням бюджету міської територіальної громади;
- взаємодії з Міністерством фінансів України щодо проведення розрахунків обсягів міжбюджетних трансфертів та інших показників;
- регулювання діяльності суб’єктів містобудування і архітектури щодо комплексного розвитку територій, забудови міської територіальної громади;
- координації діяльності щодо реалізації містобудівної документації на місцевому рівні;
- здійснення відповідно до закону державного архітектурно-будівельного контролю вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності;
- координації діяльності з приводу реалізації проєктів за підтримки міжнародних організацій.
Також посадовиця погоджує титульні списки для здійснення видатків у всіх галузях бюджетної сфери. Взаємодіє з виконавчим апаратом Івано-Франківської обласної ради та зі структурними підрозділами Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань, віднесених до компетенції згідно з посадовими обов’язками та повноваженнями.
Вікторія Сусаніна спрямовує, координує та контролює діяльність фінансового управління, департаменту містобудування та архітектури, управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю, управління праці, управління капітального будівництва, відділу охорони культурної спадщини, комунального підприємства “Муніципальна інспекція “Добродій”, комунального підприємства “Простір Інноваційних Креацій “Палац””, комунального виробничого підприємства “Архітектурно-планувальне бюро-ІФ”, комунального підприємства “Управляюча компанія “Житло”.
Зокрема, жінка очолює комісії та організовує їх роботу:
- міську комісію з легалізації заробітної плати та зайнятості населення;
- міську комісію з питань забезпечення своєчасної і повної сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;
- інші галузеві комісії.
Вона сприяє роботі міської тристоронньої соціально-економічної ради та дорадчої ради керівників промислових підприємств та професійної технічної освіти.
Вносить пропозиції до положень, посадових інструкцій та штатних розписів, а також з добору та заміни кадрів у підпорядкованих виконавчих органах міської ради. Затверджує посадові інструкції працівників підпорядкованих виконавчих органів.
Проводить прийом громадян з особистих питань, а також бере участь у “прямих лініях”.
На період відсутності міського голови виконує його обов’язки з питань діяльності виконавчих органів Івано-Франківської міської ради. У разі відсутності заступників міського голови, згідно з порядком виконання функціональних повноважень у разі їх відсутності виконує їхні обов’язки.
Посадовиця приймає у 2 понеділок місяця, о 14:00. Адреса: вулиця Грушевського, 21 (третій поверх МВК, кабінет першого заступника міського голови)
Для того, щоб записатися на прийом звертайтесь у відділ звернень громадян за номером: 55-21-25.
Читати також: Понад півмільйона гривень доходу за рік: декларація нового начальника франківського обласного ТЦК
Джерело головного фото — Фінансове управління Івано-Франківської міської ради.
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87