Міністерство охорони здоров’я пояснило, як встановити інвалідність у 2025 році. Детальніше про це — у матеріалі.
Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на Міністерство охорони здоров’я.
Спочатку потрібно звернутися до сімейного або профільного лікаря, який спеціалізується на захворюванні, на підставі якого пацієнту встановлюють інвалідність.
Направлення для оцінювання та отримання статусу інвалідності тепер може оформити голова ВЛК або профільний лікар.
Які документи потрібно для встановлення інвалідності?
- паспорт
- індивідуальний податковий номер (РНОКПП)
- військово-обліковий документ
- медичні документи, що підтверджують діагноз і в яких зазначений актуальний стан здоров’я.
На основі наданих документів лікар заповнить структуровану електронну форму направлення. Пацієнт має можливість обрати зручний формат проведення оцінювання: очний, заочний, виїзний або із застосуванням телемедицини. Оцінювання можна пройти в будь-якому закладі охорони здоров’я, незалежно від місця реєстрації.
Документи повинен перевірити адміністратор закладу, після чого система автоматично призначить дату та час оцінювання.
Команда повинна розглянути справу протягом 30 днів. У разі незгоди з висновком пацієнт може оскаржити його в Центрі оцінювання функціонального стану людини.
Що робити з довідками, які МСЕК видав у 2024 році?
Усі видані документи до 31 грудня 2024 року вважаються дійсними, якщо не потребують змін або доповнень.
Якщо людина вже подала документи до МСЕК торік, однак засідання призначили на 2025-й, справу мають передати до визначеного закладу охорони здоров’я, де працюватиме експертна команда. Вона проведе засідання у той самий день, який попередньо призначили МСЕК.
Читати також: “Особливо небезпечний для ЗСУ”: фейк щодо метапневмовірусу
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87