Інформатор Івано-Франківськ

ВЛАДА

Повний перелік обов’язків заступника мера Івано-Франківська Олександра Левицького

Декларація заступника міського голови Олександра Левицького

Нещодавно Інформатор Івано-Франківськ писав про те, що виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради оприлюднив рішення про розподіл посадових обов’язків серед чотирьох осіб. Другим у списку значиться заступник міського голови Олександр Левицький. Які саме обов’язки закріплені за ним — дізнавайтеся у матеріалі.

Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.

Олександр Левицький веде питання соціальної політики, охорони здоров’я та захисту прав дітей. Також сприяє створенню медичних, реабілітаційних та інших центрів. Він спрямовує, координує та контролює діяльність служби у справах дітей, департаменту соціальної політики, управління охорони здоров’я.

Крім того, координує діяльність відповідних органів з питань опікунства і піклування. Сприяє створенню і діяльності благодійних фондів, контролює питання надання гуманітарної допомоги.

Організовує роботу щодо розроблення проєктів рішень виконавчого комітету, рішень міської ради, розпоряджень міського голови з питань діяльності підпорядкованих виконавчих органів.

Також організовує і координує роботу з розробки та реалізації програм у сфері:

  • соціальної політики;
  • медицини;
  • захисту прав дітей.

Залучає підприємства, організації та установи, незалежно від форм власності, до співпраці в цій діяльності.

Взаємодіє з виконавчим апаратом Івано-Франківської обласної ради та зі структурними підрозділами Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань, віднесених до його компетенції згідно з посадовими обов’язками та повноважень.

Забезпечує взаємодію з Івано-Франківським міськрайонним управлінням ДУ “Івано-Франківський обласний лабораторний центр МОЗ України”, Івано-Франківським міським управлінням головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, Департаментами охорони здоров’я та соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації, громадськими та благодійними організаціями, Червоного Хреста.

Вносить пропозиції до положень, посадових інструкцій та штатних розписів, а також з добору та заміни кадрів у підпорядкованих виконавчих органах міської ради. Затверджує посадові інструкції працівників підпорядкованих виконавчих органів міської ради, а також затверджує плани роботи виконавчих органів.

Погоджує пропозиції щодо включення в план роботи виконавчого комітету міської ради питань, конкретних заходів з певного напрямку діяльності галузі, а також звіти про діяльність та штатні розписи підпорядкованих виконавчих органів міської ради відповідно до розподілу обов’язків чи в порядку, визначеному відповідним положенням.

Проводить оперативні та інші наради, відповідно до планів роботи або у разі нагальної потреби.

Накладає резолюції на виконання поточних завдань виконавчих органів, згідно з положеннями про них, у тому числі на виконання рішень міської ради,  виконавчого комітету щодо виконання документів, за протокольними дорученнями планових і тематичних нарад.

Погоджує проєкти рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови щодо діяльності підпорядкованих виконавчих органів та з інших питань, пов`язаних з діяльністю виконавчого комітету міської ради.

Підписує проєкти вихідних документів, згідно з розподілом посадових обов`язків.

Очолює комісії, ради і комітети та організовує їх роботу:

  • експертну раду при виконавчому комітеті Івано-Франківської міської ради;
  • міську координаційну раду з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції Івано-Франківської міської ради;
  • комісію з надання допомоги онкохворим дітям при виконавчому комітеті Івано-Франківської міської ради;
  • опікунську раду з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) при виконавчому комітеті Івано-Франківської міської ради;
  • комісію з прийняття рішень щодо звільнення від оплати за обслуговування Івано-Франківським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) громадян, що мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу;
  • координаційний комітет допомоги учасникам АТО/ООС;
  • міську комісію з розгляду питань, пов’язаних із встановлення статусу учасника війни;
  • міську комісію з розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу ветеранів ОУН-УПА;
  • комісію з питань проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків (квартир) осіб з інвалідністю внаслідок війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною та інших осіб;
  • координаційну раду у справах дітей виконавчого комітету міської ради;
  • інші галузеві комісії.

Зокрема, чоловік є співголовою:

  • міського комітету забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури;
  • комісії щодо розгляду заяв внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України про виплату грошової компенсації;
  • комісії щодо розгляду заяв членів сімей загиблих учасників бойових дій на території інших держав та осіб з інвалідністю про виплату грошової компенсації;
  • комісії щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли, та осіб з інвалідністю про призначення грошової компенсації;
  • комісії щодо розгляду заяв членів сімей загиблих (померлих) та осіб з інвалідністю, які брали участь в Революції Гідності про виплату грошової компенсації.

У разі відсутності міського голови головує на засіданнях наступних комісій, а саме:

  • комісії з питань захисту прав дитини;
  • комісії для формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проєктні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближення до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;
  • конкурсного журі для визначення переможців конкурсів проєктів пам’ятників, пам’ятних знаків та меморіальних дощок в м.Івано-Франківську.

Як голова комісії, здійснює контроль за виконанням прийнятих рішень.

Відповідно до розподілу посадових обов’язків, забезпечує розгляд вхідної кореспонденції в системі електронного документообігу “Діловод”, здійснює контроль за виконанням документів, вживає заходи щодо дотримання підпорядкованими виконавчими органами виконавської дисципліни в роботі з документами.

Контролює виконання підпорядкованими виконавчими органами покладених на них обов’язків та завдань, дотримання вимог законодавства.

На підставі узагальненої інформації, закриває “До справи” документи органів влади вищого рівня.

Вживає заходи, в межах наданих повноважень, щодо запобігання та протидії корупції.

На час відсутності, його обов`язки виконує заступник міського голови-директора Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради В.Дротянко, або особа, визначена розпорядженням міського голови. На період відсутності заступника міського голови-директора Департаменту освіти та науки міської ради В.Дротянко, виконує її обов’язки.

Посадовець приймає громадян у 4 понеділок місяця, о 14:00. 

Для того, щоб записатися на прийом звертайтесь у відділ звернень громадян за номером: 55-21-25.

Читати також: Оприлюднили повний перелік посадових обов’язків першої заступниці Франківського міського голови

Джерело головного фото — pravda.if.ua.

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Телефонуйте за номером 096 989 60 87

Нагору