Внутрішньо переміщені особи (ВПО), які орендують житло, можуть отримати субсидію на його оплату. Розповідаємо, які документи необхідно підготувати, куди їх подавати та скільки часу займає розгляд заявки.
Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на Івано-Франківську ОВА
Алгоритм отримання субсидії простий:
- ВПО і власник житла заповнюють і підписують документи: договір на оренду житла, заяву про надання субсидії та компенсацію частини податків, в окремих випадках можуть знадобитися скановані копії документів (наприклад, про те, що людина є законним представником, або рішення суду);
- Подають документи до Пенсійного фонду України — офлайн (відвідавши будь-який сервісний центр ПФУ, ЦНАП), тоді документи подаються і підписуються в паперовому вигляді або онлайн (через портал електронних послуг ПФУ), документи подаються в електронному вигляді, підписуються КЕП. Звертаємо увагу, що має бути два підписи (наймача та наймодавця), цим вони засвідчують домовленості між собою;
- Протягом 10 днів отримують інформацію про прийняте рішення — про призначення субсидії та її розмір, про необхідність уточнити дані чи виправити помилки або про відмову (з поясненням причини).
Читати також: Франківська влада не підтримала найменування двох вулиць: в чому причина?
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87