Інформатор Івано-Франківськ

ЖИТТЯ

У Франківській міській лікарні оцінювали якість медичних послуг: чи є недоліки?

У Франківській міській лікарні оцінювали якість медичних послуг

Протягом місяця у Центральній міській клінічній лікарні Івано-Франківська проводили перевірку в межах проєкту “Представники пацієнта”. Амбасадори ініціативи опитували пацієнтів та аналізували надання медичних послуг.

Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на КНП “Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради”.

У ЦМКЛ амбасадори проєкту провели опитування серед пацієнтів щодо якості надання медичних послуг, надали консультації про доступні обстеження в межах “Програми медичних гарантій”, а також підготували звіти та рекомендації для закладу.

За результатами перевірки, амбасадори не зафіксували значних порушень у роботі медперсоналу та критичних скарг від пацієнтів. Окремі випадки непорозумінь між лікарями та хворими вирішували оперативно.

Згідно з висновками керівників проєкту, у ЦМКЛ дотримуються санітарно-гігієнічних вимог. У коридорах розміщено диспенсери з антисептиками, є засоби індивідуального захисту для пацієнтів. Для покращення орієнтації відвідувачів у лікарні встановлено таблички з інформацією, а для людей із порушенням зору – тактильні таблички з шрифтом Брайля.

Також зазначили, що адміністрація медзакладу працює над удосконаленням комунікації між персоналом і пацієнтами. Медичні працівники проходять тренінги з безконфліктної комунікації. Окрім цього, у лікарні працюють капелани та фахівці з ментального здоров’я, які надають підтримку як пацієнтам і їхнім родинам, так і персоналу.

“Ми завжди підтримуємо будь-яку співпрацю з урядовими чи громадськими організаціями, бо розуміємо наскільки важливими є думка людей про нашу лікарню. Опитування які провели амбасадори проєкту «Представник пацієнта» показали нам як наші позитивні сторони, так і певні недопрацювання. Ми обов’язково візьмемо до уваги всі зауваження, щоб і надалі підвищувати професіоналізм медзакладу та покращувати комфорт наших пацієнтів”, — говорить директор ЦМКЛ Тарас Масляк.

Довідково: 

“Представники пацієнта” — це соціальний проєкт, який в ЦМКЛ реалізовувала Благодійна організація “100 відсотків життя Івано-Франківськ” у співпраці з громадською організацією “Рух ЧЕСНО” та з Національною службою здоров’я України.

Мета проєкту — покращення комунікації між пацієнтами, медичним персоналом та адміністрацією закладів, а також підвищення якості, доступності та прозорості медичних послуг.

Читати також: Понад 7 тисяч хворих: яка ситуація із захворюваністю на Прикарпатті

Джерело головного фото — КНП “Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради”.

Залишайтеся на зв’язку! Ми у FacebookInstagramTelegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Телефонуйте за номером 096 989 60 87

Нагору