В Івано-Франківську погодили закриття двох під’їзних залізничних колій. Вони ведуть до промислових підприємств і частково проходять через міські вулиці. Детальніше про це — у матеріалі.
Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.
Виконавчий комітет надав дозвіл виробничому структурному підрозділу “Івано-Франківська дистанція колії” на закриття під’їзної залізничної колії №1 завдовжки 580,1 м, “Моноліттрансбуд”, а також стрілочного переводу №287 на станції Івано-Франківськ.
Об’єкти перебувають на балансі регіональної філії “Львівська залізниця” АТ “Укрзалізниця”. Закриття можливе за умови погодження з відповідним органом виконавчої влади в області.
Також погодили закриття ще однієї під’їзної залізничної колії №1 довжиною 255,1 м, яка обслуговує ТОВ “Івано-Франківський Вторчермет”, разом зі стрілочним переводом №219 на станції Івано-Франківськ. Ці об’єкти також перебувають на балансі регіональної філії “Львівська залізниця” АТ “Укрзалізниця” і можуть бути виведені з експлуатації за умови погодження з місцевою владою.
Виробничий структурний підрозділ “Івано-Франківська дистанція колії” зобов’язаний за власні кошти, протягом 20 робочих днів з моменту закриття зазначених колій, відновити асфальтобетонне покриття в межах:
-
залізничного переїзду на дорозі загального користування місцевого значення по вул. Хриплинській, 29;
-
та залізничного переїзду (заїзд-виїзд з гаражного кооперативу №10) по вул. Симона Петлюри, 14 в м. Івано-Франківськ.
Контроль за виконанням рішення покладено на заступника міського голови — директора Департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Михайла Смушака.
Читати також: Митці, журналісти та фахівці галузі культури можуть отримати щомісячну виплату від міста: проєкт рішення
Головне фото — ілюстративне.
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87