У мешканців та гостей Івано-Франківська іноді виникає запитання: що робити, якщо до пасажира підійде контролер, а паперового чека або підтвердження з банку немає? Пояснення, як діяти в таких ситуаціях — у матеріалі.
Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на Фейсбук-сторінку Картка Галка.
Як пояснюють у «Картці Галка», це питання вирішується за допомогою спеціального пристрою, який використовують контролери. Він нагадує невеликий валідатор і синхронізується з основними валідаторами, встановленими в громадському транспорті. Пристроєм контролер зчитує саме той засіб, яким здійснювалася оплата — пластикову картку або смартфон — і отримує інформацію про оплату та її час.
Ні SMS від банку, ні скриншоти з додатків не є офіційним підтвердженням оплати. У більшості випадків такі квитанції не містять деталей про маршрут, час або місце валідації. Усі дані про оплату зберігаються в електронній системі: токен оплати містить інформацію про час, маршрут, транспортний засіб і спосіб оплати. Ці дані одразу доступні при перевірці.
Контролер не ідентифікує особу, а перевіряє лише факт оплати. Якщо платіж пройшов — це миттєво видно на пристрої контролера. Якщо ж оплати не було — жодне повідомлення чи скріншот не підтвердить поїздку.
Пасажиру слід прикласти до пристрою контролера саме той носій, яким була здійснена оплата: якщо це телефон — той самий пристрій, якщо банківська картка — відповідну фізичну картку. Це пов’язано з тим, що навіть одна й та сама карта у гаманці телефона і у фізичному варіанті може мати різні токени.
У разі, якщо оплата не була здійснена або пасажир не встиг пройти валідацію, представники «Картки Галка» радять повідомляти про це одразу під час перевірки.
Читати також: Транспорт без пластику: Івано-Франківськ впроваджує мобільну картку “Галка”
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87