Інформатор Івано-Франківськ

ГРОШІ

Штрафи та санкції: як на Прикарпатті борються з неякісними комунальними послугами

Штрафи та санкції: як на Прикарпатті борються з неякісними комунальними послугами

Протягом 9 місяців на Прикарпатті провели 25 позапланових перевірок житлово-комунальних послуг, з них у 8 випадках виявили порушення. 

Пише Інформатор Івано-Франківськ з покликанням на Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.

Внаслідок порушень застосовано 8 адмінштрафів (сумою 1800 грн) та 8 адміністративно-господарських санкцій (сумою 6800 грн).

Такі позапланові перевірки провели внаслідок звернень мешканців Прикарпаття. Загалом протягом 9 місяців споживачі написали 343 звернень, скаржилися на різне:

  1. якість непродовольчих товарів (взуття, мобільних телефонів та інших);
  2. неякісне й несвоєчасне виготовлення меблів;
  3. житлово-комунальні послуги;
  4. неякісне гарантійне обслуговування;
  5. інтернет-торгівлю.

Мешканці, споживацькі права яких порушено можуть написати заяву до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області на вул. Берегова, 24, що у Франківську.

Також можна надіслати заяву:

Контактний телефон управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами: 0342-52-83-98.

Читати також: Де буде новорічна ялинка цього року у Франківську?

Підписуйтесь на нас в Google новинах, щоб не пропустити головне.

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Телефонуйте за номером 096 989 60 87

Нагору