У Франківську підписали угоду щодо облаштування заїзної кишені на зупинці по вулиці Коновальця. На це виділили понад 900 тис грн.
Інформатор Івано-Франківськ розповідає деталі з покликанням на Prozorro.
Замовник цієї закупівлі — Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради
Строк виконання договору: від 17 листопада 2025 до 31 грудня 2025. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг відсутня. Джерело фінансування закупівлі — місцевий бюджет.
Вартість робіт склала 918 546 грн.
Закупівля здійснювалася без використання електронної системи.
Що відомо про переможця?
Договір підписали з ТОВ “В.О.”. За даними платформи YouControl, дата реєстрації ФОПа — 22.12.2006 року. Розмір статутного капіталу складає 40 000 грн. Основний вид діяльності — покрівельні роботи.
За 2025 рік з ТОВ підписали лише одну угоду — улаштування заїзної кишені на зупинці громадського транспорту біля будинку № 146-Д на вул. Коновальця в м. Івано-Франківськ (поточний ремонт).
Підписуйтесь на нас в Google новинах, щоб не пропустити головне.
Головне фото — ілюстративне
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87
