Інформатор Івано-Франківськ

ГРОШІ

Бізнес у Instagram? Як його створити, щоб він ще й приносив прибуток

26 квітня журналісти побували на безкоштовних курсах з ведення бізнесу в Instagram, що проходять у cелищі Микуличин Івано-Франківської області.

Повідомляє Інформатор.

«Якщо у вас буде класний контент – ваші товари купуватимуть», – коментує Наталя Яковенко, організатор курсів та засновник рекламної агенції SMM Play Media.

На заняття завітали підприємці з різними видами діяльності: від проведення лікувальних процедур, до виготовлення смаколиків.

Пані Наталя розповіла про лайф-хаки та правила того, що можна, а що не слід публікувати на сторінці для продажу. Особливу увагу приділила співвідношенню публікацій, де 80 % має бути про асортимент товару, а 20% – розповіді власника про себе. Організаторка зауважила, що важливо тримати контакт з аудиторією, вести прямі ефіри, ділитися своїми порадами, розповідати про проблеми, які виникають під час ведення бізнесу.

«Я за освітою – менеджер економіст. Спочатку займалася рекламою на радіо, телебаченні. Потім до мене почали звертатися клієнти стосовно продажу в Інстаграмі. Я вирішила спробувати себе у цьому. Спочатку ми з сестрою, якій теж це було цікаво, вчилися самостійно. Як наслідок, нічого не виходило, і ми роздавали наші послуги безкоштовно. За рік почалася епідемія коронавірусу, і я вирішила придбати курси з SMM (продаж у соціальних мережах). Паралельно з навчанням ми самі вчилися створювати унікальний контент. Як наслідок – у мене є клієнти, які починали з 150 підписників і 500 $ заробітку за місяць. Сьогодні у них – 15000 аудиторія, і 2500$ місячного прибутку. Одна з них – Надія Жиліна, нутриціолог».   

«Жодне фото, жоден дизайн не замінить вам відео», – зауважує Пані Наталя. – Для вас важливо бути у кадрі, знімати відеоролики, залучати експертів та говорити з ними на різні теми».

Організаторка навела приклади унікальності контенту та типових помилок із різних інтернет-магазинів в мережі Instagram. Вона поділилася своїм власним досвідом створення контенту.

«Найголовніше правило: після перегляду вашої сторінки клієнт повинен як мінімум – підписатися, як максимум – щось придбати на сторінці. Тоді ваш бізнес процвітатиме».

Ви завжди мріяли про те, аби створити власний інтернет – магазин товарів чи послуг? Чому б ні? Користуючись цими порадами у вас точно все вийде!

Артем Тригуб

Нагору