Генеральний директор “Укрпошти” анонсував нову марку, присвячену перемозі українського гурту Kalush Orchestra на “Євробаченні-2022”.
Пише Інформатор посилаючись на повідомлення Ігоря Смілянського у Facebook.
“Укрпошта випускає марки, згідно з рішенням Художньої Ради. Але я думаю в мене буде достатньо аргументів як у голови Ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям”, – написав директор.
Також Смілянський зазначив, що дизайн марки розроблять окремо, бо потрібне погодження з організаторами “Євробачення”:
“Якщо бажаємо йти в Європу, треба поважати права інтелектуальної власності. Тому поки що фото — це приклад одного із варіантів”.
Директор компанії нагадав за голосування в додатку Дії та на сторінках “Укрпошти” у соцмережах, щодо нової марки та наголосив, що Kalush Orchestra поза чергою і вони однозначно отримають марку.
Разом до перемоги. Слава Україні!
Вадим Оксенчук