Трудова книжка є не лише в паперовому варіанті. Як і хто може подати відомості для створення електронної трудової книжки?
Про це розповідає Інформатор з посиланням на пресслужбу Пенсійного фонду.
Відомості може подати страхувальник за працівників і сам працівник через вебпортал.
Для цього потрібно:
- відсканувати документи;
- створити запис в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи;
- до запису додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
Сканувати слід з оригіналів документів, копії мають бути кольоровими та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.
Відомості подавайте з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.
Читайте також: Зміняться пенсії з 1 липня 2022 року: чого чекати?
Софія Сіренко