Інформатор Івано-Франківськ

ЖИТТЯ

Як створити електронну трудову книжку

Трудова книжка є не лише в паперовому варіанті. Як і хто може подати відомості для створення електронної трудової книжки?

Про це розповідає Інформатор з посиланням на пресслужбу Пенсійного фонду.

Відомості може подати страхувальник за працівників і сам працівник через вебпортал.

Для цього потрібно:

  • відсканувати документи;
  • створити запис в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи;
  • до запису додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

Сканувати слід з оригіналів документів, копії мають бути кольоровими та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.

Відомості подавайте з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.

Читайте також: Зміняться пенсії з 1 липня 2022 року: чого чекати?

Софія Сіренко

Нагору