Інформатор Івано-Франківськ

ЖИТТЯ

Сіль, корона, човен і шолом: що означає новий логотип Галицького замку

Місяць тому була завершена робота над брендом Галицького замку. Тепер історична та культурна пам’ятка має власні логотип і гасло, які додаватимуть впізнаваності серед туристів.

Пише Інформатор.

З нагоди створення бренду сьогодні, 14 жовтня, провели пресконференцію. На ній були присутніми гендиректор заповідника “Давній Галич” Володимир Олійник та дизайнери львівської агенції “4studio”.

Директор “Давнього Галича” розповів, що Галицький замок взяв курс на відновлення. На його території провели роботи з благоустрою. Але справді вагомим стало те, що реконструкційні роботи були зроблені всередині замку. Там звели підлогу і тепер середня відвідуваність туристами стала на 40 хвилин більша, ніж була до того.

Зараз також активно проводять розкопки на територію замку і вже розкопали в’їзну вежу, де скоро проведуть роботи з благоустрою та будуть запрошувати відвідувачів.

“Галицький замок — це місце, де оживає історія. Галич — це місто, де коронували першого короля. Ми також захоплюємося лицарями і лицарською поведінкою, тому на території заповідника відбуваються майстер-класи, де охочі можуть поринути в атмосферу середньовіччя”, — розповів Володимир Олійник.

Щоб усе візуалізувати, прийняли рішення розробити логотип і гасло.

Як зазначив дизайнер “4studio” Ярослав, перед командою постало завдання розробити такий бренд Галицього замку, який був би сучасним, але водночас відповідав історичним реаліям.

Варіантів було чимало. Серед них логотопи з зображенням Галицької вежі, корони, як символ престолу короля Данила Галицького, герба як символу Галицько-Волинського князівства, зображення силуету замку в гербі та інші.

Проте вирішили обрати логотип, який, на думку розробників, буде виглядати сучасним, трендовим, гнучким і впізнаваним.

Зверху зображена корона Данила Галицького. Трохи нижче зобразили мішок з сіллю та човен — символ торгівлі та річки Дністер. До слова, в 12-13 столітті Галич увійшов у трійку найбільших міст Європи разом із Віднем та Краковом.

Також на логотипі зобразили шолом — символ війська і сам замок, який є найбільш впізнаваним.

Для гасла обрали фразу “Історія оживає”. Вона поєднує майбутнє і минуле, а також означає відродження величі і культурного значення Галицького замку.

Тепер розроблений бренд будуть використовувати для сувенірної продукції та в цілях маркетингу. Тож можете відвідати Галицький замок, зайти в його середину та роздивитися детальніше нове брендування.

Читайте до теми: У Галичі пройшла екскурсія Замковою горою.

 

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Нагору