Інформатор Івано-Франківськ

ЖИТТЯ

Електронна трудова книжка: як користуватись сервісом

Електронна трудова книжка – сервіс, який допоможе нараховувати пенсії автоматично. Для цього кожен роботодавець повинен подавати інформацію про своїх працівників в електронному форматі. 

Інформатор із посиланням на Івано-Франківську ОВА пояснює, як скористатись електронною трудовою книжкою.

Навіщо вам зберігати дані про свою трудову діяльність в електронному форматі? На час досягнення вами пенсійного віку вся інформація про трудову діяльність та сплачені страхові внески існуватиме в єдиній системі, тож пенсія нараховуватиметься автоматично.

Щоби додати інформацію як працівник, вам необхідно:

  • Отримати кваліфікований електронний підпис
  • Зайти на портал електронних послуг 
  • Увійти до особистого кабінету на порталі за допомогою електронного підпису
  • На сторінці особистого кабінету зліва обрати пункт “Електронна трудова книжка” (або натиснути на ПІБ, якщо такого пункту немає)
  • Ознайомитись із наявними записами у вашій трудовій книжці
  • Подати скановані документи про стаж роботи

Якщо ж ви роботодавець, для вас алгоритм буде таким:

  • Отримати кваліфікований електронний підпис роботодавця або кваліфіковану електронну печатку роботодавця
  • Зайти на портал електронних послуг 
  • Увійти до особистого кабінету за допомогою електронного підпису або печатки
  • Зліва на сторінці обрати пункт “Надання скан-копій трудової книжки працівника”
  • Зазначити ПІБ працівника та номер його картки платника податків
  • Прикріпити відскановані копії трудової книжки працівника й його скановану згоду на обробку персональних даних та відправити документи до Пенсійного фонду України

Читайте також: Які документи потрібні, щоб отримати статус учасника бойових дій

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Нагору