6 – 9 січня на Прикарпатті вирувала негода. Станом на 11 січня проїзд основними місцевими дорогами забезпечений. Детальніше про ситуацію на дорогах державного значення розповів начальник служби відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області Василь Буджак.
Повідомляє Інформатор
Зі слів Василя Буджака, у підрядного підприємства є велика дебіторська заборгованість за виконані роботи – як в попередні роки, так і 2023 році. Роботи, які були виконані в листопаді та грудні, поки що державним бюджетом неоплачені.
“Тому ми щиро вдячні, що підприємство не зупинилось на початку 2024 року й виконало весь обсяг необхідних робіт, аби всі учасники дорожнього руху рухались по дорогах у звичному режимі”, – додав начальник.
Крім цього, Василь Буджак звернув увагу на те, що у державному бюджеті на 2024 рік непередбачені кошти не тільки на ремонт доріг, але й на їхнє експлуатаційне утримання. Каже, можливо, у майбутньому при уточненні ця прогалина буде виправлена, бо в Кабінеті міністрів передбачають фінансування з інших джерел іншим методом.
“Дякую, що підприємство працює, люди вийшли на роботу, техніка працювала, але ми всі повинні бути готові і розуміти, що у зв’язку з війною у нас взимку дороги не будуть такими, як в літку. Тому потрібно бути готовими до того, що деякі ділянки дороги можуть бути засніжені, оскільки приведення їх до літнього варіанту взимку – дуже дороговартісна і затратна робота”, – ділиться Василь Буджак.
За словами чиновника, за цих 3-4 дні підприємство на дороги використало 800 тон солі для того, щоб не було слизько. Тонна солі вартує 37 тисяч гривень. Тобто, тільки у вартості солі потрачено 5,6 млн грн, плюс зарплата, робота, пальне разом – це все перевищує 6 млн гривень.
“Ми сподіваємось, що в нашому державному агенстві знайдуть вирішення проблеми, і якнайшвидше ми повернемось до звичного режиму роботи. Ми виконували й будемо виконувати свої функції і завдання, які перед нами стоять незалежно від того, буде фінансовий ресурс чи не буде, бо ми розуміємо, що маємо забезпечити нормальний рух транспорту на дорогах нашої області”, – сказав Василь Буджак.
Голова ОВА Світлана Онищук для вирішення цієї проблеми запропонувала зробити нараду з керівництвом управління.
“Ситуація з місцевими дорогами дещо інша. Ми заклали кошти в обласному бюджеті на відповідні цілі для дорожнього господарства саме місцевих доріг, що дає нам можливість сьогодні працювати, прогортати чи чистити дороги”, – додала Світлана Онищук.
Також директорка ДП “Дороги Прикарпаття” Леся Вітовська додала, що у зв’язку з тим, що протяжність наших доріг становить 2888 кілометрів, вартість обслуговування однієї доби доріг місцевого значення становить від 4 до 12 мільйонів гривень, однак фінансування з державного бюджету так само немає. Надіються на кошти обласного бюджету.
“Ми розуміємо, що це колосальні гроші, тому мають місце з періодам часткове затримання з прочищенням доріг. У першу чергу увага приділяється аварійно-небезпечним ділянкам, підйомам та спускам. Велике прохання до всіх учасників дорожнього руху дотримуватись ПДР”, – додає Леся Вітовська.
Станом на сьогодні підрядними організаціями підготовлено 136 одиниць техніки та понад 300 працівників до готовності вразі погіршення погодних умов.
Читайте також: 59 пунктів обігріву на Прикарпатті потребують генераторів
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87