Якщо ветеранам відмовили у наданні медичних послуг, або вимагають кошти, які передбачені Програмою медичних гарантій, необхідно подавати скаргу. Оскільки, вартість медичних послуг НСЗУ сплачує закладам.
Повідомляє Інформатор покликаючись на НСЗУ Національна служба здоров’я України
Що робити ветерану, якщо є порушення пацієнтських прав?
1. Звернутися зі скаргою до головного лікаря медзакладу.
2. Звернутися зі скаргою до місцевого департаменту охорони здоровʼя.
3. Залишити скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ в розділі “Громадянам”.
Також, залишити скаргу можна у декілька способів:
-
- За безкоштовним номером контакт-центру 16-77.
- Надіслати офіційний лист на електронну пошту: info@nszu.gov.ua.
- Надіслати лист на поштову адресу НСЗУ: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
- Написати звернення на особистому прийомі громадян.
Що варто вказати в скарзі?
1. Зазначте прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дату народження.
2. Зазначте дату події, викладеної у скарзі.
3. Правильно вкажіть назву лікарні.
4.Напишіть посаду, прізвище, ім’я та по-батькові особи, яка вимагала оплату за медичні послуги, чи відмовлялася надати послугу.
5. Детально опишіть ситуацію, яка з Вами сталася.
6. За можливості зазначте суму коштів, яку вам довелось витратити, або яку з вас вимагали. За наявності додайте копії чеків на ліки чи медичні послуги.
7. Вкажіть свої контакти, які допоможуть з вами зв’язатися: номер мобільного чи стаціонарного телефону, електронну адресу, поштову адресу.
Щоб скарга була дієвою, потрібно надати якомога найбільше доказів та фактів (чеки, фото, відео). Це допоможе повернути гроші пацієнту.
Джерело головного фото – 103 ОБр ТрО.
Читайте також: Орденом “Золота Зірка” посмертно нагородили мешканця Франківщини.
Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.
Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com
Телефонуйте за номером 096 989 60 87