Інформатор Івано-Франківськ

ЖИТТЯ

Рекомендований платіж від “Прикарпатенерготрейд”: чому прикарпатців здивували березневі платіжки

лампочка, світло, електроенергія, електропостачання, березневі платіжки

У березневих платіжках за електроенергію багато споживачів помітили різницю між сумою до оплати та відображеними даними в банківських додатках. Це пов’язано з новою послугою “Рекомендований платіж”, яку запровадило ТОВ “Прикарпатенерготрейд”. Яка мета нововведень та чи обов’язково їх дотримуватись?

Пише Інформатор Івано-Франківськ 

Спершу варто пояснити, чому з’ясовувати відмінність суми у платіжці та використаного де-факто не варто в АТ “Прикарпаттяобленерго”?

Відповідь полягає в тому, що структура просто невідповідальна за це. “Прикарпаттяобленерго” займається:

  • обслуговуванням зовнішніх електромереж;
  • приєднанням до електромереж;
  • контролем якості та надійності електропостачання;
  • заміною приладу обліку;
  • подачею показів лічильника.

Натомість саме ТОВ “Прикарпатенерготрейд” відповідальне за:

  • тарифи;
  • розрахунки;
  • оплату за спожиту електроенергію;
  • заборгованість;
  • субсидії та пільги.

Більше про різницю в обов’язках двох енергоструктур читайте в офіційному телеграм-каналі “Прикарпаттяобленерго” за покликанням.

Чому ж сума спожитого де-факто й сума в платіжці відрізняється?

Як пояснює “Прикарпатенерготрейд” на своїй сторінці у Facebook, в березні компанія запустила нову послугу – “Рекомендований платіж”. Це прогнозована сума за березень, яку додають до рахунку за лютий 2025 року. На думку ТОВ це має допомогти користувачам оплачувати платіжки без різких фінансових навантажень у майбутньому. Ці переплачені кошти залишаються на особовому рахунку та покривають наступні витрати.

Абонент може сам вирішити, чи оплатити цей рекомендований платіж, проте варто врахувати, що у банках відображається одна загальна сума (спожитого +”рекомендованого платежу”) – в “сумі до оплати”.

Після шквалу обурення та навантаження на кол-центри компанії, “Прикарпатенерготрейд” прокоментувало ситуацію у своїх соцмережах так:

“У рахунку ТОВ “Прикарпатенерготрейд” відображено дві суми: “Всього до оплати” (за минулий місяць) та “Рекомендована сума до сплати” (прогнозоване споживання в кіловатах помножене на вартість 4,32 грн.). На банківські установи передано загальну суму, що включає рекомендований платіж. Для того, щоб сплатити рахунок без рекомендованого платежу, слід скоригувати суму вручну”. 

Тобто щоб уникнути рекомендованого платежу потрібно порахувати кількість спожитої електроенергії власноруч за показниками та оплатити саме її.

Відстежити кількість спожитого можна у персональному кабінеті та за допомогою viber-бота  https://cutt.ly/PretViberBot/

Телефон ТОВ “Прикарпатенерготрейд” – +38066 504 0200.

Контакти центру обслуговування:

  • телефон – (0342) 58-64-38;
  • пошта – info.ivf@pret.com.ua;
  • адреса – вул. Надрічна 4Б 76607;
  • графік роботи пн-чт 08:00 – 17:15, пт 08:00 – 16:00, сб – нд – вихідний;
  • сайт за покликанням

Читати також: Як захисникам та їхнім сім’ям відстояти свої права: алгоритм звернення

Залишайтеся на зв’язку! Ми у Facebook, Instagram, Telegram.

Надсилайте свої новини нам на пошту: informator.ivanofrankivsk@gmail.com

Телефонуйте за номером 096 989 60 87

Нагору